سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فواید طبی نماز


در قرن حاضر که انسان از هر جهت در معرض الکترومغناطیسه هاست نیاز به تخلیه اشعه های زائد دارد زیرا این الکترومغناطیس ها موجب آسیب چشمگیری یه سلول های مغزی و ترمیم آن ها شده است و در میدان مغناطیسی بدن اختلالاتی را پدید می اورد که موجب سرطان میشود.

 

 

 

حال اگر انسان در هر نقطه از زمین رو به قبله بایستد میدان مغناطیسی بدنش بر میدان مغناطیسی زمین منطبق و به منظم ترین حالت می رسد.همچنین از طریق سجده میزان تاثیرگذاری الکتریسیته کم می شود و سپس عمل تخلیه اشعه های زائد از طریق تماس پیشانی با زمین صورت می گیرد.

 

 

 

برای پیشگیری از عفونت های تنفسی، بیماری های قلبی و عروقی ،افسردگی و ثبات شخصیت می توان از طریق وضو واستنشاق آب و سحرخیزی آن ها را درمان نمود.

 

 

 

 

نماز صبح خطر حمله قلبی را کاهش می دهد




تحقیقات نشان می دهد ادای به موقع نماز صبح و بیدار شدن از خواب طولانی به ویژه حوالی صبح در پیشگیری از بیماری های قلبی ، عروقی موثر است.
حملات قلبی و سکته قلبی بیشتر در اوائل صبح اتفاق می افتد ، زیرا در این زمان غلظت خون به حداکثر رسیده و عوامل لخته شدن خون در رگ ها در بیشترین میزان است.





بنابریان بیدار شدن در این زمان می تواند به کنترل و تنظیم گردش خون و کارکرد قلب کمک کند.


نماز خواندن تنها غذای روح انسان نیست بلکه جسم انسان ها را نیز تقویت می کند و آنها را در مبارزه با مشکلات روزمره یاری می نماید. وقتی چشمها در حالت نماز ثابت می ماند ذهن،خود به خود آرام شده و در نتیجه تمرکز فکر افزایش می یابد.


 

ثابت ماندن چشم باعث بهبود ضعف  ونواقصی مانند نزدیک بینی می شود و به لحاظ روانی این حالت با عث افزایش مقاومت عصبی فرد شده و بی خوابی و افکار نا آرام را از انسان دور میکند


ایستادن در حالت نماز باعث تقویت حالت تعادل بدن شده و قسمت مرکزی مخچه که محل کنترل اعمال و حرکات ارادی است را تقویت می کند.واین عمل باعث می شود فرد با مصرف کمترین نیرو و انرژی به انجام صحیح حرکات بعدی بپردازد.


 

نماز قسمت فوقانی را پرورش داده و ستون مهره ها را تقویت کرده و آن را در حالت مستقیم نگه می دارد.


 منبع: کتاب فواید طبی نماز شب و وضو ، تالیف منیره مهشاد نیا

منبع:http://anjoman.tebyan.net




تاریخ : جمعه 93/8/16 | 5:44 صبح | نویسنده : نابغه | نظر


  • paper | وب از قدیم تا کنون | وب مرکز لینک ایران
  • وب اخبار پاشاکی | وب گالری مقاله های فوتو